Sjajne aplikacije za školu!

12:31
Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post! :)

Danas ću vam pokazati neke aplikacije koje vam mogu pomoći u toku školske godine. :)

1. Duolingo 


Duolingo je sjajna aplikacija ako želite da naučite neki strani jezik. Nebitno je da li ste početnik ili već znate nešto o jeziku koji odaberete. Ova aplikacija će vam se prilagoditi. Imate nekoliko djelova učenja koja uključuju vokabular, gramatiku i neke osnovne riječi da biste mogli da se sporazumijete na određenom jeziku. :) 

2. MyHomework


Ovo je sjajna aplikacija za vas koji jednostavno ne možete zapamtiti sve domaće zadatke i lekcije koje treba da naučite! U ovoj aplikaciji možete zapisati koji domaći imate, koju lekciju treba da naučite, iz kojeg predmeta i za koji datum treba to da završite. Aplikacija će vas podsjetiti nekoliko sati ili dana prije (to vi sami podešavate). 

3. Sleep Cycle


Sleep Cycle je alarm, koji vas budi u vrijeme koje vama odgovara. Sjajno, zar ne? Naime, vi treba da podesite između kojih pola sata želite da vas probudi (npr. između 6:45 i 7:15) i ova aplikacija će vas probuditi u vrijeme koje vama odgovara. Sve što treba da uradite jeste da stavite telefon pored sebe. Takođe možete vidjeti statistiku odspavane noći, tj. u koliko sati ste spavali, kad ste duboko spavali i kad ste bili budni.

4. PhotoMath

Veoma korisna aplikacija za sve one koji imaju problem sa zadatkom iz matematike. Sve što trebate uraditi je slikati taj zadatak i ova aplikacija će vam ga u koracima riješiti.

5. Pinterest


I na kraju, aplikacija za koju ste svi već vjerovatno čuli jeste Pinterest. Na ovoj aplikaciji možete pronaći sve - od igle do lokomotive, što naravno uključuje mnogo stvari koje vam mogu pomoći oko domaćeg zadatka i učenja. :) 

Nadam se da vam se dopao ovaj post.
Da li već koristite neke od 
pomenutih aplikacija?
Pišite mi u komentarima. ☺
Pozdrav, do sledećeg posta... ♥

8 коментара:

  1. Za Duolingo sam čula i slažem se da je super aplikacija kao i Pinterest!♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post, od navedenih aplikacija čula sam samo za 2 ali me interesuju i ostale, jako koristan post :) ♥

    https://alexanic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Obzirom da je skola uveliko pocela ovaj post je i vise nego dobrodosao! Divno je napisan a pritom je jako koristan i edukativan, verujem da si pomogla mnogima, pa cak i meni! Odlicne aplikacije, izgledaju zaista jako korisno.

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. Draga moja Jovana, bukvalno sam sve ove aplikacije isprobala i trenutno koristim Pinterest i Dualingo. :) Inače, do skoro mi je najpotrebnija bila PhotoMath, ali od kada radimo mnogo složenije stvari- nema mi pomoći. :D

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.