Natural Quick & Easy Makeup Tutorial For School

Pozdrav svima! :)


Pošto škola počinje sjutra, željela sam da uradim jedan makeup tutorial za svaki dan. Naime, ja sam sada deveti razred i smatram da je to pravo vrijeme da počnem sa nekim minimalnim šminkanjem za školu. :)


U ovom postu sam koristila sledeće proizvode:

Focallure korektor 
Focallure hajlajter
Revolution hajlajter
Golden Rose rumenilo
Flormar olovka za usne
Popfeel ruž
TOUCH IN SOL Metallist Liquid Foil Lipstick Duo

Kao što možete vidjeti, puder ne koristim, jer smatram da je previše. Korektor stavljam samo ispod očiju, na nos i na određena crvenila koja imam na licu. Zatim stavljam rumenilo da bih dobila malo boje u licu, jer samo sa korektorom izgledam kao mumija. Zatim iznad rumenila stavljam Revolution hajlajter. Maskaru takođe ne koristim, već samo uvijem trepavice uvijačem sa sajta Zaful. Focallure hajlajter stavljam na oči, jer je baš pigmentovan, stavljam bronze nijansu. Zatim na usne stavim olovku, pa ruž i sve to lijepo izblendam i zatim preko stavim sjaj za usne sa sajta BBCosmetic. (tj. u ovom duu ima i tečni mat ruž i sjaj, ali tečni ruž ne koristim za školu).

Finalni look izgleda ovako:



Nadam se da vam se dopao ovaj
makeup tutorial.
Ukoliko ste primjetili da sam promjenila izgled bloga,
možete mi reći da li vam se dopada u komentarima. :)
Pozdrav, do sledećeg posta... ♥

12 коментара:

  1. Lovely makeup - suits you so much!

    I`m following your blog with a great pleasure by Google+ and GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post, draga moja. Ovaj makeup look je zaista jako divan, mislim da je potpuno pogodan za školu.


    Adda's life | BTS#3 - Life Hacks For School - Collab

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se dopada ovaj make-up look. Stvarno je u redu da se ovako našminkaš, a pogotovo zato što si deveti razred ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Makeup je divan,sveden i primjeren za tvoje godine i razred!♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan i jako koristan post, mnogo mi se dopada ! ♥♥

    http://alexanic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.