Zaful Sunglasses

By Jovana Delibašić - 04:30

Pozdrav svima! :)




Prije nekoliko dana su mi stigle sunčarice sa Zafula, koje ću vam danas pokazati. 


Kao što možete vidjeti na fotografiji, oblik je popularni 'cat eye'. Koštale su 6,73$ što je veoma jeftino za ovaj tip naočara. Ima ih u više boja, ja sam se odlučila za plavu. Došle su sasvim solidno upakovane i neoštećene. Možete ih pogledati klikom OVDJE/HERE.


Takođe, pogledajte Zafulove off shoulder haljine koje su trenutno u trendu: Off shoulder dresses

Nadam se da vam se dopao post, kao i 
naočare koje sam dobila.
Da li obično nosite sunčarice?
Da li kupujete sa Zafula?
Pišite mi u komentarima. ☺
Pozdrav, do sledećeg posta... ♥

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Divne naocarepo meni bas mi i slatko stojee!!❤❤❤

    DIY->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Iako nisu naočale koje bih ja lično nosila, sviđa mi se kako ti stoje <33
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Naočare ti prelepo stoje i mnogo mi se sviđaju, imam slične i cateye sunglasses će verovatno zauvek biti IN, fotografije su odlične :)

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se dopadaju naočare. Zaista su divne i predivno ti stoje ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши