Rosegal Haul

09:58
Pozdrav svima! :)



Za danas sam vam pripremila post sa sajta Rosegal. Ovaj paket je mnogo kasnio, s obzirom na to da sam ga poručila 12. jula, a paket sam dobila 22. avgusta. Ovo je prvi put da mi paket ovoliko kasni. Da ne dužim više, pa da počnem ovaj review. :)



Ove krede su bile novitet na sajtu, pa sam odlučila da ih naručim. Još ih nijesam isprobala, zato što sam naručila još jedan pak sa sajta NewChic (uskoro haul). Manje su i deblje nego što sam očekivala. Došle su vrlo dobro upakovane i nijedna se nije slomila u putu što je veliki plus. 



Ovaj kupaći sam naručila za sestru. Njoj se ne sviđa, tj. ne sviđa joj se kako joj pristaje. Struk je veoma nizak i slabo pokriva. Materijal uopšte nije rastegljiv. Ima umetke, došao je solidno upakovan, ali nijesam zadovoljna kvalitetom. 



Ovaj kupaći kostim mi je malo veliki, iako sam naručila manji broj nego što inače nosim. Takođe su uz ovaj kupaći došle providne bretele. Kupaći je sasvim okej, materijal je solidan i došao je vrlo dobro upakovan.

Za još predivnih kupaćih kostima kliknite OVDJE/HERE

Nadam se da vam se dopao post, kao i
stvarčice. :)
Da li nekad šopingujete na Rosegalu?
Pišite mi u komentarima. ☺
Pozdrav, do sledećeg posta... ♥

28 коментара:

  1. Jovana draga, predivne stvari, zaista! Odusevljena sam tvojim odabirom!
    Veoma interesantni kupaci!
    Odlicna recnezija.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Iako nemam suradnji s nikim, opet mi se sve stvarčice sviđaju. Iako je prvi kupaći lošiji, meni se ipak sviđa njegov dezen! :)

    Laylva

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđa mi se zadnji kupaći,a ove krede za kosu su nešto što sam ja uvijek željela imati haha!♥



    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  4. Super su stvarcice. Krede za kosu su bas interesantne. Ali su mi se mnogo dopali i kupaci kostimi.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Kolilo mi se sviđa kupaći kostim sa zastavom Amerike! <3 Javi utiske kada isprobaš krede, baš me zanima da li su iste kao sa BPS sajta, koje sam inc probala. <33

    Novi post: misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ovaj zadnji kupaći je vrh, baš mi se sviđa! Naručila si super stvari☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Super post! Ba zanimljive stvari,ove boje za kosu su baš super! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post,bas mi se dopada izgleed bloga,a kupaci kostimi su prelepi!♥

    5 Lifehack for School->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post! Krede su mi jako zanimljive, a prvi kupaći je jako lijep, iako ga ja ne bih nosila jer meni takav kroj ne stoji. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  10. Zanimljivi komadi :)
    Već dugo odmeravam krede za privremeno bojenje kose, ali nekako nemam hravrosti da ih naručim plašeći se da će doći slomljene. ipak, vidim da kod tebe to nije bio slučaj, tako da mislim da bih ipak mogla da se odvažim na takav korak :)

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Marsa! Naime, krede sa Rosegala su došle čitave što je super, ali sa sajta NewChic poneke su bile slomljene. To je najvjerovatnije zato što su ove mnogo deblje. :)

      Избриши
  11. Draga, zaista divan haul. Ovaj poslednji kupaći je prepredivna. Baš mi se dopada da bih ga i sama nosila.
    Želim ti lijep vikend!

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan haul, draga! Ja obožavam Rosegal *-* ♥♥♥

    BTS Life Hacks -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.