BBCosmetic Review

By Jovana Delibašić - 04:30

Pozdrav svima! :)



Nedavno sam ostvarila saradnju sa sajtom BBCosmetic i oni su mi poslali mat tečni ruž i sjaj za usne.


Sjaj i mat ruž se nalaze u istoj bočiči i sa obje strane imaju po jedan aplikator. Ja sam naručila najtamniju nijansu #07 Sophie.
Aplikator je veoma jednostavan i ruž i sjaj se lako nanose sa njim. Ruž je veoma pigmentovan, tako da je jedan sloj sasvim dovoljan, ali ako idete za malo dramatičniji look, stavite 2-3 sloja.
Što se tiče sjaja, on je sasvim okej. Ja ga stavljam preko mata kad se osuši (posle 2-3 minuta), a kada sam stavila samo sjaj, nije se mnogo primjećivao, tj. pigmentacija nije mnogo velika.
Ruž je koštao 17$ i možete ga pogledati klikom OVDJE/HERE.

Nadam se da vam se dopao post, kao i
ruž koji sam dobila. :)
Da li ste ikad posjetili za BBCosmetic? Ako nijeste,
obavezno to učinite. ☺
Pozdrav, do sledećeg posta... ♥

  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Odlican post,prvi put cujem za ovaj sajt,obavezno cu ga posetiti.Mat ruz izgleda odlicno!!❤❤

    100 Questions->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Dopada mi se nijansa, a sjajevi su u većini slučajeva slabo pigmentovani.
    Super recenzija! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična recenzija, dragaa! Mnogo mi se dopada post i fotkice. :D Ni ja do sada nisam čula za ovaj sajt, izgleda super. ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/trikovi-za-bolje-stilizovanje.html

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma interesantan post, draga Jovana.Do sada nisam cula za ovaj brend kozmetike, te mi je izrazito drago sto sam je srela upravo na tvom blogu. Odlicna recenzija,v eoma mi se dopada nijansa ovog ruza,i verujem da cu i sam asebi nabaviti isti.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, nijansami je p r e l e p a i sama imama par ruževa i sjajeva u sličnoj nijansi, ali svakako ću pogledati proizvođačev sjaj i pokušati pronaći nešto zanimljivo poput ovog proizvoda :) <3 <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  6. Prvi put čujem za BBcosmetic, pa mi je bilo prilično interesantno ovo mini- upoznavanje sa njim. :) Boja ruža mi na slici deluje savršeno, a pretpostavljam da je tako i u relnosti. Hvala za divnu recenziju.

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  7. Thanks so much for stopping by my blog and saying hello!
    Of course we can follow each other, I’m following you now on GFC (number 277, name Kati) so now it’s your turn to follow back!

    Have a great day,
    -Kati

    ОдговориИзбриши